Cis
Een en al genieten. Van jouw handen en producten in je schitterende salon.
~12-08-2025
Malon
Geweldig! Ik had een uitgebreide Hamambehandeling. Dat was echt genieten! Miranda kan ook heel goed masseren, dus alles helemaal top. 🥰
~ 22-01-2026
Daniëlle
Wat een verwennerij vanmorgen, de behandeling was echt hemels! Miranda heeft echt gouden handen! En die producten van Éminence Organics vond ik echt zo fijn, dat ik ze mee naar huis heb genomen, waardoor ik mezelf elke avond kan verwennen in de badkamer!
~ 03-03-2026
Hennie
Mijn afspraak bij Miranda is ontzettend goed bevallen: een goede reiniging, heerlijke producten en de massage kon me niet lang genoeg duren. Een hele fijne sfeer, een warm bad.
~ 18-04-2026
Elaine
Miranda is 3-in-1: een lieve gastvrouw, fantastische schoonheidsspecialiste en goede masseur tegelijk. Met haar vakkennis past ze de behandeling en producten super aan op iemands huidtype. Bij haar krijg ik geen allergische reacties, heel erg fijn!! Het is steeds weer een feest om in haar behandelstoel plaats te mogen nemen en ik kijk nu al uit naar de volgende keer.
~ 5-11-2023
Olga
Fijne en heerlijke ontspannen massage.
~ 7-10-2023
Suzanne
Hai Miranda,
Jouw behandeling was heerlijk. En je producten voelen heel goed aan. Heb m’n duik in zee zo lang mogelijk uitgesteld 😊 Dankjewel!!
Groet, Suzanne.~ 20-06-2025
Fem
Wat een fijne plek; warm welkom, warme handen, warme handdoeken en warme massage-olie. Ik kom zeker nog eens terug en deze salon mag zich met recht een eilandparel noemen!
~ 25-10-2025
Carolien
Warm welkom en heerlijke behandeling. Je ervaart de betrokkenheid en oprechtheid!
~ 22-01-2026
Loes
Ik kwam binnen en voelde meteen de rust. Bij Miranda kun je echt even landen. De behandeling was fantastisch, de aandacht, de fijne producten, het is echt een beleving, qua geur en qua aanraking, ik voelde van alles in mijn hele lijf! Ik heb ook heerlijke producten mee naar huis genomen, en ik weet zeker dat het niet bij deze 3 producten blijft. Tot de volgende keer!
~ 12-02-2026
Bouwines
Vandaag een massage gehad bij Eiland Parel en ik heb er echt van genoten. Warm ontvangst, heel vriendelijk en vooral: ontzettend goed in wat Miranda doet. Mijn nek- en schouderklachten kregen precies de aandacht die nodig was — ik voel echt verschil. Ik kwam volledig tot rust, precies wat ik nodig had. In augustus kom ik zeker weer terug!
~ 25-03-2026
Dianca
Heerlijk genoten van een ontspannende schoonheidsbehandeling. Vooral de uitgebreide massage was heerlijk. Tijdens het intrekken van het masker kreeg ik als verrassing een voetenmassage, top! De producten van eminence voelen goed en ruiken heerlijk. Miranda is een heel fijn persoon om bij in de stoel te liggen, zeer kundig en geeft goede uitleg wat ze doet en met welke producten. Een aanrader! Voor herhaling vatbaar!
~ 2-11-2023