• Cis

    Een en al genieten. Van jouw handen en producten in je schitterende salon. 

    ~12-08-2025 

  • Malon

    Geweldig! Ik had een uitgebreide Hamambehandeling. Dat was echt genieten! Miranda kan ook heel goed masseren, dus alles helemaal top. 🥰 

     ~ 22-01-2026 

  • Daniëlle

    Wat een verwennerij vanmorgen, de behandeling was echt hemels! Miranda heeft echt gouden handen! En die producten van Éminence Organics vond ik echt zo fijn, dat ik ze mee naar huis heb genomen, waardoor ik mezelf elke avond kan verwennen in de badkamer!

    ~ 03-03-2026 

  • Hennie

    Mijn afspraak bij Miranda is ontzettend goed bevallen: een goede reiniging, heerlijke producten en de massage kon me niet lang genoeg duren. Een hele fijne sfeer, een warm bad.

     ~ 18-04-2026 

  • Elaine

    Miranda is 3-in-1: een lieve gastvrouw, fantastische schoonheidsspecialiste en goede masseur tegelijk. Met haar vakkennis past ze de behandeling en producten super aan op iemands huidtype. Bij haar krijg ik geen allergische reacties, heel erg fijn!! Het is steeds weer een feest om in haar behandelstoel plaats te mogen nemen en ik kijk nu al uit naar de volgende keer.

    ~ 5-11-2023

  • Olga

    Fijne en heerlijke ontspannen massage.

    ~ 7-10-2023

  • Suzanne

    Hai Miranda,
    Jouw behandeling was heerlijk. En je producten voelen heel goed aan. Heb mn duik in zee zo lang mogelijk uitgesteld 😊 Dankjewel!!
    Groet, Suzanne.
     

    ~ 20-06-2025 

  • Fem 

    Wat een fijne plek; warm welkom, warme handen, warme handdoeken en warme massage-olie. Ik kom zeker nog eens terug en deze salon mag zich met recht een eilandparel noemen!

    ~ 25-10-2025 

  • Carolien

    Warm welkom en heerlijke behandeling. Je ervaart de betrokkenheid en oprechtheid! 

    ~ 22-01-2026 

  • Loes 

    Ik kwam binnen en voelde meteen de rust. Bij Miranda kun je echt even landen. De behandeling was fantastisch, de aandacht, de fijne producten, het is echt een beleving, qua geur en qua aanraking, ik voelde van alles in mijn hele lijf! Ik heb ook heerlijke producten mee naar huis genomen, en ik weet zeker dat het niet bij deze 3 producten blijft. Tot de volgende keer!

    ~ 12-02-2026 

  • Bouwines

    Vandaag een massage gehad bij Eiland Parel en ik heb er echt van genoten. Warm ontvangst, heel vriendelijk en vooral: ontzettend goed in wat Miranda doet. Mijn nek- en schouderklachten kregen precies de aandacht die nodig was — ik voel echt verschil. Ik kwam volledig tot rust, precies wat ik nodig had. In augustus kom ik zeker weer terug! 

    ~ 25-03-2026 

  • Dianca 

    Heerlijk genoten van een ontspannende schoonheidsbehandeling. Vooral de uitgebreide massage was heerlijk. Tijdens het intrekken van het masker kreeg ik als verrassing een voetenmassage, top! De producten van eminence voelen goed en ruiken heerlijk. Miranda is een heel fijn persoon om bij in de stoel te liggen, zeer kundig en geeft goede uitleg wat ze doet en met welke producten. Een aanrader! Voor herhaling vatbaar!

    ~ 2-11-2023